رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

نوحه ای برای دلتنگی های عاشقان ارباب

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

 

به سر سربند یازهرا به دستم بیرق سقا به لب ذکر دعا دارم
به خون دل رفیقانم رهاگشتند وحیرانم هوای کربلا دارم
گریه کن عزای تو دل گشته مبتلای تو
آقای غیرت وادب دلها همه فدای تو
ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین (2)
دل سردم به خون خفته غم عشق ترا گفته ببین از دیده خون بارم
شکسته بال و پر ماندم غم عشق ترا خواندم هوای کربلا دارم
دلتنگ روضه هات منم عمریه مبتلات منم
کاشکی بگن که اربعین راهی کربلا منم
ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین (2)
دل من روضه خون تو عطش موج جنون تو ببین راهی دیدارم
شهیدان یک به یک باهم عزا و روضه وماتم من هوای کربلا دارم
ذکر همه شهادته عشق همه زیارته
بودن تو روضۀ شما بدون شک عبادته
ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین (2)
به دل با روضه اکبر شرر افتاده و پرپر من اینجا گریه ها دارم
سه سالت می خره ما را زیارت می بره مارا هوای کربلا دارم
هرچند نصیب ما غمه شکر خدا محرمه
از شوق کربلات حسین هرچی بگم بازم کمه
ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین ارباب حسین (2)

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی