رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی

سمت شقایق

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ب.ظ

دلم را دست باران می دهم در بی نشانی ها

که شاید من شوم از خیل اهل کهکشانی ها

در این خاک غریب بی صدا دل جستجو کرده

نشانی هست از جان و وجود نوجوانی ها

رفیق خطر رفتند تا سمت شقایق ها

رها رفتند از خود تا حریم آسمانی ها

چه شبهایی می گشتند با خون وخطر همدل

چه نجوا شیرینی به گاه روضه خوانی ها

در این خاک مقدس این دیار همصدایی ها

دلم را دست باران می دهم در بی نشانی ها



  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی