رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی

امام لاله های آشنا

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ق.ظ

دست من خالی است تنهایم علی موسی الرضا

دلشکسته راه می آیم علی موسی الرضا

مظهر رافت امام لاله های آشنا

مانده با این غصه هایم علی موسی الرضا 

هجمه های بی حدود دردهایم را ببین

این منم افتاده از پایم  علی موسی الرضا

با تمام این خوشم زیرا که می دانم به شوق

مورد لطف تو آقایم علی موسی الرضا

نیستم کمتر من از آهو نگاهم می کنی

خسته ای در قلب صحرایم علی موسی الرضا

تا شما اینک مرا سرمست مهمانی کنید

من دخیل نام زهرایم علی موسی الرضا

جود واحسان شما را ذکر نام یا جواد

یک نفس بر خویش بگشایم علی موسی الرضا

حرفهایم را بپرس از اشکهای خسته ام

دست من خالی است تنهایم علی موسی الرضا


  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی