رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

پس یاد ما هم باش گاهی گاه گاهی

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ق.ظ

من سوختم در بی کسی های زمانه

در هجمه ی دلواپسی های زمانه

من ماندم یک سینه  آتش گرفته

احساسی از آیینه آتش گرفته

یک زندگی ساکت و جامانده در غم

یک آدم غمگین و یک احساس مبهم

در وسعتی تا بی نهایت درد دیده

صد ضربه از هر دشنه نامرد دیده

من ماندم احساس های خارج از وصف

توصیف سرد وبی صدای خارج از وصف

تا چشم هایم کار می کرده رهایی

من ماندم و داغ زدرد کربلایی

رفتی تو تا خورشید همرنگ خدا ،تو

از خاک از این واژه ها گرم و رها تو

باور نمی کردم رفیق نیمه راهی

پس یاد ما هم باش گاهی گاه گاهی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۰۹
  • ۱۸۹ نمایش
  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی