رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی

فاصله

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

آیا شکسته می شود این فاصله ،بگو

تغییر می کند نفس چلچله ،بگو

پایان بی کسی و غریب به دست تست

تفسیر می شود همه مساله ، بگو

انگار با سکوت نوشتند خوی شهر

پر می شود زخنده و از هلهله ،بگو

اینجا تمام درد من اینست بی رمق

مانده جماعت و سحر و نافله ،بگو

خواهم نسیم را بیاید به نزد تو

از او بخواه جمله ای از این گله ،بگو

بغض نشسته به سینه چه غم فزاست

دیگر نمانده بر دل من حوصله ، بگو

خورشید من برآی که وقت سحر شده

آیا شکسته می شود این فاصله ،بگو


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۲
  • ۱۱۱ نمایش
  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی