رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی

بهین کارها یک غزل قدیمی

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۲ ق.ظ

بهین کارها انتظار فرج

خدایا رسان نوبهار فرج

دلم مانده در کوچه باغ امید

شدم خسته و بیقرار فرج

غم سینه ام اوج و موج آورد

ز دریای غم تا کنار فرج

خدایا اجازه بده عشق را

ببیند سرانجام کار فرج

سبوی دلم زیر سنگ فراق

شکسته است در روزگار فرج

به نام علی اسم اعظم بخوان

خدایا رسان اقتدار فرج

هنوز از مدینه رسد درد گل

بود ساده چشم انتظار فرج

۱۳۸۳/۳/۱۷ جمعه

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی