رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی

هنر شهادت

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۳ ق.ظ

سرخ بودیم و دل سرخ تر بود

روزگاری شهادت هنر بود

روزهایی که آغشته با خو

ن من دلم پا به پای خطر بود

هر غروبش خبر از وصالی

سینه ها زنده و پر شرر بود

روزهای حماسه شب عشق

صحبت یا علی بیشتر بود

در شب حمله عباس بودیم

درد با حرف ما هم‌نظر بود

وای من آنچه از روزها رفت

غصه آمد که دل بی ثمر بود

من نمیدانم اما ولیکن

کاش درک شهادت هنر بود

81/6/29

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی