رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی

حق گو باشیم

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ

پیامبر اعظم و رسول مهربانی فرمودند من برای تکمیل کردن مکارم اخلاق و خوبی برانگیخته شده ام در این ایام مبارک هفته وحدت و ولادت پیغمبر خوبی ها و امام جعفر صادق علیه السلام می خواهم نکته ای را یادآور کنم ما اگر خود را مسلمان می دانیم باید به پیامبرمان اقتدا کنیم و واقعا حق طلب و حق گو باشیم وقتی دولت مردمی آیت الله رییسی در سطح کلان و مجموعه مدیریت استانی تحت اشراف استاندار محترم مشغول کار است و با تلاش خستگی ناپذیری در راه خدمت از جان و دل مایه می گذارند البته نواقص و کاستی هایی هم وجود دارد اما نقاط قوت آن بسیار زیادتر و بالاتر است پس بیایید تا لبیک گوی ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری باشیم و خوبی ها و کارهای ارزشمند دولت محترم را برای همه مردم با صداقت روایت کنیم و نقاط ضعف را هم برادرانه به مصداق کلام امام جعفر صادق که فرمودند بهترین برادران من کسی است که عیوبم را به من هدیه بدهد، به کارگزاران هدیه نماید و دولتمردان هم با آغوش باز پذیرای این گفته های ناصحانه باشند و اگر نیاز است تغییرات مدیران ناکاربلد و ناکارآمد را برای اصلاح امور در دستور کار قرار دهند

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی