رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

نشان دیدار

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ


غزل غزل سخن از آسمان دیدار است

گمان کنم که دل من زمان دیدار است

پریده پلک من وحس دیگری دارم

به عشق گفته ام اینها نشان دیدار است

بخوان تو دفتر شعر مرا ببین حتما

که حس غالب آنها بیان دیدار است

دل نجیبمن این آسمانی خاکی

همیشه هم سخن داستان دیدار است

دوباره شمع وشب وشاهد وشکوفایی

دلم هماره زهمصحبتان دیدار است

به خون سرخ نوشتم به خاک غمدیده

فدای دوست که روح وروان دیدار است

به هفت شهر وبه هفت آسمان ودریاها

غزل غزل سخن از آسمان دیدار است

1390/1/9

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • ۱۲۳ نمایش
  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی