رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

همچون پدرانم

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ


من دلنگران دل نگران دلنگرانم

آزرده ازاین خنده تلخ  دگرانم

من آه غریبم که شبی سرد نمانم

من رود نجیبم که همه در گذرانم

همرنگ غم وهمنفس صبح سپیدم

در وادی دیدار تو از همسفرانم

عشاق تو بودند پدر بر پدر من

من نیز زعشاق تو همچون پدرانم

در زندگی ام پشت به شاکوه  تو دارم

همصحبت عشق توام از منتظرانم

دوری تو وطعنه تنهایی وغربت

آزرده از این خنده تلخ دگرانم

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • ۱۱۸ نمایش
  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی