رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

منظومه ای در وقت پایانم غریبه

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ

دلتنگی ام را با تو می خوانم غریبه

غمگین ترین غمگین دورانم غریبه

عمری است من چشم انتظار دیدن تو

همواره بر راه تو می مانم غریبه

باور نمی کردم ولی دوری مرا کشت

ای یوسفم ای ماه کنعانم غریبه

دیگر مرا تاب وتوان زندگی نیست

آری بنای روبه ویرانم غریبه

گرد سفیدی بر سرورویم نشسته

منظومه ای در وقت پایانم غریبه

برگرد ای هستی من تقدیم راهت

غمگین ترین غمگین دورانم غریبه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • ۱۱۱ نمایش
  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۱)

;-) عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی