رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

همان همقدم دیروزم

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ


 جواب نمی دهی

من  همان همقدم دیروزم

تو در کمین به آسمان رفتی

من در میدان نوین

به زمین خوردم

تو در بهاری ترین روزهای زمستان

به آسمان رسیدی

 و من هنوز در حسرت رفتنم

در حسرت زیارتی دلچسب

حق داری جوابم را تدهی

تو راهی نور شدی

من در غفلت خود دست وپا می زنم

همراه دیروزم

امروز نیازمند نگاهت هستم

تو طلوع کردی

ومن کم کم دارم غروب می کنم

لطفا کمکم کن

لاله راست قامتم برادر

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی