رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

خانه در خانه غریبی اینجاست

باتوام حس عجیبی اینجاست

دل تو رفت به امید رسید

چه غیورانه به خورشید رسید

محسنی بودی و در خون خفتی

بی سر از شاه شهیدان گفتی

ماه من ،طلعت دیرینه من

یوسف ساده وبی کینه من

هرطرف مینگرم آینه برمی داری

هر طرف در نظرم آینه برمی داری

بی سر از خاک به افلاک شدی

هم نوای دل غمناک شدی

عطش مانده به لبها ، رفتی

با توسل تو از اینجا رفتی

حججی بودی و پرپر گشتی

مثل ارباب تو بی سر گشتی

شوق غمدیده امید ، برو

محسن کوچه خورشید برو

جان فدای نظر چون ماهت

برو ای ماه خدا همراهت


  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی