رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

مجموعه حسن

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ق.ظ

دلم را می نویسم همنفس با صبح وشیدایی

به امید تو می مانم که از این کوچه بازآیی

تو ای مجموعه حسن و ملاحت ای مه تابان

به قربان نگاه تو چو قامت را بیارایی

تو می آیی و دل مجنون چشمان تو می گردد

تو ای لیلاترین در کوچه باغ حسن و زیبایی

دل من جرعه نوش حس سرمست تو می گردد

دل انگیزی و زیبایی عجب حسن دل آرایی

پس این سالهای خسته ووابسته غربت

عطشناک توام ای یوسف گلهای زهرایی

به امیدی که از این کوچه های خسته برگردی

دلم را می نویسم همنفس با صبح وشیدایی

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی