رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

اشک در چشم من این چشمه خون بار

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

من چه گویم که دگر طاقت گفتار نماند

اشک در چشم من این چشمه خون بار نماند

آن چنان غبطه پرواز به جان مانده

درد در وسعت جان من غمدار نماند

گفت با من که به همره من و یاران است

وای او از چه بر این وعده وفادار نماند

یوسف مصر خطر رفت وبه خورشید رسید

دل من مشتری اش بود به بازار نماند

بگذر ای دل تو در این حسرت غمدیده که شد

آتش آلوده به دردی که خریدار نماند

آن قدر غصه مرا در غم او ویران کرد

اشک در چشم من این چشمه خون بار نماند


  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی