رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

ای خورشید من

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

چشم ها بسیار در راهند ای خورشید من

عشق ها نام تو می خواهند ای خورشید من

سروها شهر از چشم انتظاری زیاد

از غم و درد من آگاهند  ای خورشید من

این شهیدان به خاک افتاده در راه شما

عاشق آن روی دلخواهند ای خورشید من

ظلمهای در جهان هرچه قوی بودند در پیش شما

کمتر از یک ذره کاهند ای خورشید من

روزهای بی شما بر ما غریب و بی صدا

مظهر احساس جانکاهند ای خورشید من

هر طرف از این زمین خسته بادردی غریب

چشم ها بسیار در راهند ای خورشید من


  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی