رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

کسی همپای با زنبق

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

خبر دارم که می آید کسی همپای با زنبق

کسی که عشق می خواند برایش نور جا.الحق

کسی که درد در پیش حضورش می رود از پا

کسی شوق را در جان ودلها می داند رونق

پس از عمری حضوری نسبی خوب و بد دنیا

زمین با مهر می بیندد دوباره خوبی مطلق

چنان در مهرورزی ها با نام عشق می خواند

امید از دستهای بی ریایش می شود مشتق

غزل کوتاه اما حرف من بسیار هم گویا

خبر دارم که می آید کسی همپای با زنبق

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی