رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

یک دست هم دارد صدا

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ

دستی به بالا می برم امشب دعای من ، تویی

در حس و حال خسته این ربنای من ، تویی

باور نمی کردم ولی یک دست هم دارد صدا

وقتی که دست من تویی وقتی صدای من ، تویی

می آیی از سمت سحر از آن طرف تر از خطر

پنهان تویی ظاهر تویی این صفای من ، تویی

مثل شب پاییزی ام باغصه های پشت هم

احساس های مانده در این روزهای من ، تویی

دستم به دامان تو ای لیلی ترین دلربا

مجنون من در بیستون تا همنوای من ، تویی

جغرافیای آرزوهای منی در مرز های همدلی

دستی به بالا می برم امشب دعای من ، تویی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۲۲
  • ۱۴۷ نمایش
  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی