رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

بیدار باید بود

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۹ ق.ظ
سیل و بلایای طبیعی یک تلنگر است برای بیدار شدن
برای پند آموزی
هیچ کس در حاشیه امنیت نیست
از کوچک تا بزرگ
از بالادستی تا فرودستی همه در دام بلایا هستیم
باید مراقب بود خیلی غرق دنیا و پول و اسم ورسم وکلاس و من من کردن ها نشویم
هوالقاهر فوق عباده اوست پیروزگر
توبه کنیم از خودنمایی ها ریا کاری ها از رنجاندن ها و من من کردنهای وقت و بی وقت
غروب نزدیک است
باهم مهربان باشیم
شاید ای دل نرسیدیم به فردای دگر
  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی