رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

خودم را

يكشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۰ ق.ظ

دلم را می برم تا لحظه های منزل عاشق

برایش شعر می خوانم مداوم از دل عاشق

نمی خواهم بمانم در میان حجم ویرانی

سلام تازه می گویم به جان مقتل عاشق

منم همزاد آیینه منم همراز دیرینه

نشانی از بی نشانی هایست گویی محفل عاشق

شبیه نی که می نالد جدا از دوستان خود

سرشته هستی ام را هستی  از مشتی گل عاشق

خودم را می نویسم زیر باران های بی پایان 

به یاد دوستان خاکی دریادل عاشق 

تمام هفته با تنها ترین مرد زمین هستم

 برایش شعر می خوانم مداوم از دل عاشق

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی