رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

منقوش نگین دل

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴ ب.ظ

یا شیخ غیور ما آزرده دل از مایی
در ماه خدا گفتند رنجیده و تنهایی
من عاشق دریادل من ساده تر از دریا
تو شوق ولا داری تو اهل تولایی
من گریه کن ارباب یا فاطمه یا زهرا
در روضه ی جان اینجا در محفل زهرایی
یا شیخ علی مردان شد نام جهانگیرت
منقوش نگین دل با عزت مولایی
در بیت صفا داری چون حق تقدم را
در ماه خدا دارم من دست تمنایی
از ما تو مرنج ای دوست در ماه خدا اینک
امر آنچه شما گویی حکم آنچه تو فرمایی

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی