رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

مسیر رفتن

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۴۳ ق.ظ

در این دنیای کوچک غصه ها بسیار می گردد 

به امید خدا راه یقین هموار می گردد 

به خود هشدار خواهم داد در وقت خطر نوشی 

مسیر رفتن از سمت نظر دشوار می گردد

غزل می گویم  دلتنگ دیدار رخش هستم 

دلم چون کودکی آماده ی دیدار می گردد

خدا را شکر می گویم  که حس نوبهاری اش 

نصیب و قسمت این فرد بی مقدار می گردد 

رها از خاک تا پرواز خواهم رفت مردانه 

پر از شوق نگاهش این من غمدار می گردد 

نمی ترسم نمی لرزم که می دانم  غیورانه 

به امید خدا راه یقین هموار می گردد 

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی