رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

من دلم تنگ شده

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷ ب.ظ

دل من تنگ شده 

بهر غزلخوانی باران در دشت 

خنده های ساده

چهره های معصوم 

دل من تنگ شده 

در هوایی که در آن 

عطر لبخند خدا می آید 

در نگاهی پر از احساس است 

عصرگاهی که در آن 

شاخه ها رقص کنان 

به دعای خورشید 

می نویسد خدایا ما را 

همنفس با گل نرگس فرما 

چه صفایی دارد 

حس و حالی که فقط جا مانده 

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی