رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

با حاجیان شهر ارادت

شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۵۶ ق.ظ

ای کعبه ی وجود نگاه کریم تو

دل گشته باصفای حرم در حریم تو

ای زمزم وجود به شوقت ترانه خوان

من زائرم به  طوف امید قدیم تو

ای در تمام عالم هستی تو پاک تر

گشته مقام این دل خسته مقیم تو

احرام بسته ام به طواف نگاه سرخ

نوشیده ام ز ماء معین و نعیم تو

با حاجیان شهر ارادت رسیده ایم

برجان وزیده بوی خوشی با نسیم تو

ای مهربان هر دو سرا مادر بهار

دست من است و دامن ومهر عظیم تو

با جان ودل به هروله ی مروه وصفا

لبیک گوی عشق توام با شمیم تو

من حاجی غریبی و تنهایی توام

ای کعبه ی وجود نگاه کریم تو

شعر : مهدی طهماسبی

 

 

 

 

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی