رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

شعله آیین

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۱۰ ب.ظ

شعله آیینم و من چشم به راه سحرم

برگ تقویم ورق می خورد و می گذرم

من که از صحبت شب دیده به تنگ آمده ام

با تمام دل خود صبح سحر منتظرم

عشق در سینهء من آتش خود برپا کرد

خوب گر بنگری ام زنده دل و شعله ورم

دیگر از همنفسی با تب هجران سیرم

وصل می جویم و در راه شما بارورم

روز بی روح بود روز فراق ای گل من

میهمان دل من باش که من در خطرم

هر چه دیدم همه همسایگی وحشت بود

پشت بر کعبه بخوان نغمه صبح ظفرم

گر چه خاکستر غم بر سر و رویم بنشست

شعله آیینم و من چشم به راه سحرم ۸۲/۴/۲۹

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی