رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

کربلایی دیگر

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

برخیز ، بازی کن ، بخوان مادر، عزیزم

یک لحظه در پیشم بمان مادر، عزیزم

ای نوگلم دردانه ام شیرین زبانم

با من بگو شیرین زبان مادر، عزیزم

زخمی شدی گفتم که بر می گردی امشب

رفتی به سمت آسمان مادر، عزیزم

اینجا نه غزه گوییا کرب وبلایی است

لب تشنه می دادی تو جان مادر، عزیزم

سفاک ها بیمارها را قطعه قطعه

بردند سمت بی کران مادر، عزیزم

ای نونهال باغ من پرپرشدی تو

در آتش افتادی چسان مادر، عزیزم

برخیز من چشم انتظار دیدن تو

 برخیز ، بازی کن ، بخوان مادر، عزیزم

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی