رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

موج خوبی

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۷:۱۴ ق.ظ

ای حس و حال سرخ بیداری دل من

در حسرت دیدار ، غمداری دل من

تو اهل ماندن در دیار ناامیدی

هرگز نبودی گرچه ناچاری دل من

همواره پاسخ های تو بر موج خوبی

این بوده در هر نقطه ای آری دل من

دنیای نامردان سرای پوچ بازان

در این سرا همواره بیماری دل من

راهی به سمت لحظه ی دیدار جویی

چشم انتظار روی دلداری دل من

برخیز ای جامانده در اوج غریبی

دیگر گذشته روز بی یاری دل من

شب رفت و صبح بودن از مشرق دمیده

ای حس و حال سرخ بیداری دل من

1402/8/11

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی