رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

هم لهجه با ولی

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۵۳ ق.ظ


سبوی عید می نوشم غزلخوان غدیرم من
به سمت عشق گل ازرهسپاران غدیرم من


به همعهدی عزت دردوعالم شهره ور گشتم
ثناگوی دل و مولا و ایمان غدیرم من 


علی حق است حق بااو علی نوراست ونور از او
به حق حق به هر جایی ز یاران غدیرم من


دلم شهنامه غیرت شده وقت خطرنوشی 
ببین با شوق جانانه ز مردان غدیرم من


تبار من حماسی بوده در پرونده هستی
خوشم زیرا که اینجا از تباران غدیرم من


دراین عیدولایت باولی هم لهجه میگردم
عزیز همدل آزاد میدان غدیرم من 


به صبح سرخوشی جانانه می گویم غزلهارا 
سبوی عید می نوشم غزلخوان غدیرم من 

 

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی