رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

عدد 3865

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ

سلام بر عزیزان رزمنده و دلاوران بی ادعای دیروز و امروز

لطفا به این عدد دقت کنید

۳۸۶۵ سه هزار و هشتصد و شصت و پنج

ظاهرا یک عدد ساده است اما یک دریا حرف دارد در طول سی سال گذشته از ۱۳۷۳ه.ش تا کنون که وارد عرصه ی کار شهدا و دفاع مقدس شده ام و کار میکنم ۳۸۶۵ نفر از رزمندگان، پدران ،مادران، همسران،فرزندان، خانواده و دوستان شهدا فوت کرده اند بعضی از آنها را برای کسب روایت زندگی شهدا و حماسه های آنها چندین و چند بار دیده بودم و خاطراتشان را ضبط کرده یا نوشته ام و برخی را یکبار دیده بودم و حالا که به یادداشت های مختلف خودم مراجعه می کنم هر روز به این تعداد که با درگذشت آنها بخش مهمی از خاطرات انقلاب، شهدا و دفاع مقدس با آنها مدفون می شود، افزوده می شود الان خارج از مباحث روزمره و عادی باید به این موضوع نگریست که با چنگ و دندان خاطرات را ضبط کرد و با پردازشی مناسب آنها را در قالب محصولات و فرآورده های فرهنگی هنری به نسل جوان و اقشار مختلف جامعه ارائه کرد لطفا روی این نکته تامل کنید حفظ و ثبت خاطرات شهدا و ایثارگران ماندن در دیروز نیست بلکه یک چراغی است فراراه همه مردم پس باید برای این کار به یک حرکت جهادی دست زد

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی