رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

رها کسی شبیه خودم

فضایی برای فرهنگ وهنر ایران اسلامی

بایگانی
آخرین مطالب

عهد صبحدمان

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۰۲ ق.ظ

چقدر سخت شود حال من و حال زمین

همه آشفته بود قرعه امسال زمین

چشم در راه توام منت تو امن دلم

ای همه هستی من کعبه آمال زمین

روزها می گذرد در هوس دیدن تو

دل من هست به سوی تو به دنبال زمین

منتظر مانده ام و مثنوی وصل شما

می شود باعث شوق من و اقبال زمین

عهد من با تو شود صبحدمان چون تجدید

پر ز عرفان و حماسه شود احوال زمین

کاش می آمدی آدینه به دیدار دلم

چقدر سخت شده حال من و حال زمین

  • مهدی طهماسبی دزکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی